Leuke dag - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Floor Lenaerts - WaarBenJij.nu Leuke dag - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Floor Lenaerts - WaarBenJij.nu

Leuke dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Floor

29 Maart 2009 | Nederland, Zwolle

Vandaag zijn ons moeke en vake geweest. Ik stond vanmorgen om negen uur op en Leen zei me dat het uur was verzet, ik schoot recht. Dus ons moeke en vake zouden direct aan de deur kunnen staan. Want ze gingen rond tien uur komen... Ik nog snel een douche nemen, en ja, ze stonden om vijf over tien aan ons appartement.
We zijn de stad gaan verkennen, rond de stadsmuur gewandeld en langs het water een prachtig wandeling gemaakt. Het was heel leuk met hen.

Groetjes

Deze week ga ik veel leren, dus veel ga je niet te horen krijgen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2009

Nooit meer...

23 April 2009

Terug in Zwolle

16 April 2009

Punten!!!

15 April 2009

Tentamen

10 April 2009

Genieten van de zalige zon
Floor

Actief sinds 20 Jan. 2009
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 16428

Voorgaande reizen:

30 Januari 2009 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: