Nooit meer... - Reisverslag uit Oud-Turnhout, België van Floor Lenaerts - WaarBenJij.nu Nooit meer... - Reisverslag uit Oud-Turnhout, België van Floor Lenaerts - WaarBenJij.nu

Nooit meer...

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

05 Mei 2009 | België, Oud-Turnhout

Ik ben voorgoed weer thuis, nooit zal ik nog in Zwolle voor zo'n lange tijd vertoeven. Nooit meer zal ik elke dinsdag naar de Joffer gaan om me daar te amuseren. Nooit meer zal ik mijn Hollandse vriendinnen terug zien, of... misschien wel:)
Ik mis het nu al!!

  • 12 Mei 2009 - 12:54

    Charlotte :

    Hey Floor,

    Ik wil je even vertellen dat het supertof was om je verhaaltjes te lezen.
    Ze waren steeds kort en krachtig.
    Daar kan ik wel een voorbeeld aan nemen. ;)

    Tot snel!

    Charlotte x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Oud-Turnhout

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2009

Nooit meer...

23 April 2009

Terug in Zwolle

16 April 2009

Punten!!!

15 April 2009

Tentamen

10 April 2009

Genieten van de zalige zon
Floor

Actief sinds 20 Jan. 2009
Verslag gelezen: 2489
Totaal aantal bezoekers 16413

Voorgaande reizen:

30 Januari 2009 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: