Het zonnetje schijnt! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Floor Lenaerts - WaarBenJij.nu Het zonnetje schijnt! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Floor Lenaerts - WaarBenJij.nu

Het zonnetje schijnt!

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

02 April 2009 | Nederland, Zwolle

Vandaag schijnt de zon! Nu al 4 dagen, zalig gewoon!
In het weekend was ik een beetje ziekjes, maar met die zon fleur ik helemaal op. We zijn juist naar de markt geweest, die er niet was. Dan zijn we maar naar de winkel geweest. En toen Leen en ik door de winkelstraat wandelden, op weg naar de winkel, viel ons oog op een prachtige sjaal, die maar 10 euro was. Dus hebben we ze allebei gekocht. Het is echt een prachtige sjaal en het doet me denken aan een prachtige zomer...
Nu moeten we nog even leren, maandag en dinsdag hebben we tentamen. Ik ga deze week zoveel mogelijk sporten en wandelen met mijn papieren, zodat ik toch nog een beetje conditie heb he.
Morgen gaan we met z'n vier picknicken in het park hier tegenover. Dan gaan we samen de leerstof overlopen en vragen stellen aan elkaar. In het zonnetje. Nu ga ik op ons terras zitten met een leerboek...

Groetjes vanuit zonnig Zwolle!

Floor X

• 03 April 2009 - 08:14

Anne:

hé Floor!
    Het klinkt allemaal hele leuk daar! Wel, ik wens je superveel succes met je TENTamen! :-)
    Je gaat dat goed doen, daar ben ik zeker van!
    Geniet nog van je laatste weekjes daar!