Afscheid - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Floor Lenaerts - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Floor Lenaerts - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Floor

26 Maart 2009 | Nederland, Zwolle

Gisteren hebben we van onze klas in Zwolle een zalig afscheidscadeau gekregen! Een plateau met typische Zwolse dingen op en Zwolse ballen, zalig!!

Vandaag heb ik mijn laatste dag stage achter de rug, ik heb aan de kinderen en aan mijn coach wafels gegeven, die hadden ik en Leen gisteren gebakken. En zij hadden voor mij een boekje gemaakt, kei lief!! Ze vinden me een gezellige juf... Leuk om te horen!

Nu nog tentamens en echt afscheid nemen...

XX

  • 27 Maart 2009 - 16:39

    Nele:

    Amai nu al?
    Dat lijkt snel ineens!
    Succes met de tentamens!
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2009

Nooit meer...

23 April 2009

Terug in Zwolle

16 April 2009

Punten!!!

15 April 2009

Tentamen

10 April 2009

Genieten van de zalige zon
Floor

Actief sinds 20 Jan. 2009
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 16421

Voorgaande reizen:

30 Januari 2009 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: