Feestje - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Floor Lenaerts - WaarBenJij.nu Feestje - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Floor Lenaerts - WaarBenJij.nu

Feestje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Floor

15 Maart 2009 | Nederland, Zwolle

De voorbije week is echt voorbijgevlogen. Ik denk dat het komt omdat ik hier echt in de regelmaat zit en omdat ik altijd iets te doen heb. Als het mijn schoolwerk niet is, is het sporten, uitgaan, spelletjes spelen, winkelen of een andere leuke bezigheid.
De voorbije week ben ik weer gaan badmintonnen en gaan aquafitten. We zijn weer heerlijk gaan 'stappen' en hebben zalig gedanst.
De stage was ook best leuk, vrijdag was het juffen- en meesterdag, dus ook ik was een beetje jarig die dag.

Woensdag zijn we even gaan shoppen, en ik heb mijn eerste make-up gekocht... Een speciaal moment!
Toen we daar rondliepen, zagen we in het midden van de winkelstraat twee giraffen, een mama en een kindje. Dat was grappig, we hebben er foto's van genomen, ze staan op facebook!

Vrijdagavond zijn we gaan dansen in de Bloopers, dat was echt super leuk. Alleen worden we nogal zot van de Hollanders, ze gapen de hele tijd en als we rondom ons kijken, hebben we eigenlijk nog geen enkele knappe jongen gezien...

Gisteren hebben we 'waarheid, durven of doen' gespeeld, en natuurlijk zijn we weer veel van elkaar te weten gekomen. Dan zijn we gaan dansen in het vliegend paard en in de Bloopers, maar bibi is een beetje vroeger dan de rest doorgegaan, ik had het zoo heet! En het bedje heeft goed gedaan.

Groetjes en tot de volgende!

X