Schaatsen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Floor Lenaerts - WaarBenJij.nu Schaatsen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Floor Lenaerts - WaarBenJij.nu

Schaatsen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Floor

08 Maart 2009 | Nederland, Zwolle

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we vroeg opgestaan om naar de markt te gaan en bij ons wekelijkse kraampje (we zijn er echt al 'de Belgen') fruit gaan kopen.
Dan zijn we s'middags naar school gereden om op een bus te stappen naar de schaatbaan. Deze activiteit was met alle Erasmussers. Ik kon er echt niet veel van, ik en Kristien hebben rustig aan gedaan en we hebben de hele tijd elkaars handje vastgepakt...
S'avonds waren we poemp af, niet veel zin meer om weg te gaan. We hebben dan heel de tijd voor school gewerkt. Dan is Leen in haar bed gekropen, ze kon echt niet meer, en ik ben naar Kristien vertrokken. Daar hebben we het Bierspel gespeeld... best leuk.
We hebben er trouwens een Belgisch vriendinnetje bij, Nathalie, ze doet hier stage in het ziekenhuis. Ze woont in Arendonk en zit op de Hivset.
Het stappen was gisteren ook heel leuk! We hebben een nieuwe kroeg ontdekt, 'De harmonie' genaamd. Het is wel eerder iets om voor te gaan drinken dan echt te dansen...

Groetjes en tot de volgende!

• 11 Maart 2009 - 17:06

Annie:

Gij se sportieve meid! :-)
    Tof dat jullie nog belgen tegenkomen daar!
    Dat zou hier ook nog eens een verrassing zijn!
    Geniet er nog van!
    Het gaat echt zo om zijn!
    En tof dat jullie zoveel leuke plekjes vinden!
    We moeten dringen eens langskomen! ;-) xx