Sporten - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Floor Lenaerts - WaarBenJij.nu Sporten - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Floor Lenaerts - WaarBenJij.nu

Sporten

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Floor

03 Maart 2009 | Nederland, Zwolle

Gisteren hadden we in de namiddag les. Iedereen zat in de klas, alleen de docent kwam maar niet opdagen. Man, man, dat was me wat. Dus waren we al maar begonnen aan de presentatie van enkele studenten. Tot er plots een medestudente binnenkwam en vertelde dat onze docent ziek was. Dus zijn we maar gestopt en even gaan shoppen. Ik heb een mega-span-jeansbroek gekocht. En een mooi vestje. Het was leuk om zo eens ongeplant te gaan winkelen!
Daarna zijn we nog naar de winkel gegaan om te ontdekken dat we juist genoeg geld bijhadden om die nodige boodschappen nog te komen.
We hebben nu dringend nieuwe wc-rollen nodig, want we hebben er nog maar twee, zo zie je waar je allemaal rekening mee moet houden he:)
Toen we thuiskwamen merkten we dat we nog maar een uur de tijd hadden om op school te zijn en we moesten nog aan ons eten beginnen. Dan zijn we als twee zottinnen beginnen koken en hebben we mega snel gegeten, dat lag daarna wel op mijn maag. Dan zijn we op school gaan sporten, eerst een dik uur badmintonnen en dan nog een uur aquafit. Na die aquafit was ik echt heel moe. Dan zijn we naar huis gegaan en hebben we een filmpje gekeken. Maar Leen viel na een half uur al in slaap. Het was een zalige en melige film. En dan zijn we maar gaan slapen. Gelukkig ben ik niet zo stijf!!
Sewes ga ik pilatessen, dat is een soort yoga, ik ben eens benieuwd.

X groetjes uit Zwolle X

O ja, en dan gaan we nog eens de stad in en een wijntje of een theetje drinken, gezelligggg!

  • 03 Maart 2009 - 16:47

    Leen:

    Lieve Floor,
    Wat ben ik blij met zo'n lief kamergenootje als jou! Al die pret die we samen maken zou ik voor geen geld van de wereld willen missen!! xx

  • 04 Maart 2009 - 14:27

    Annie:

    Helaba meid!!
    Wat leuk om zoveel op je blog te lezen!
    Het klinkt daar precies vooral hectisch! :-)
    Geniet er maar lekker van!
    Ik ben blij dat jullie het zo goed kunnen vinden samen!
    Heel veel liefs! x x x
    (ps: ik mis je..)

  • 04 Maart 2009 - 19:41

    Celien:

    Hey floor,
    Amai, ge hebt precies al veel gedaan!
    Die joga les daar wil ik wel alles over weten!
    Nog veel plezier daar!
    liefs,
    celien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2009

Nooit meer...

23 April 2009

Terug in Zwolle

16 April 2009

Punten!!!

15 April 2009

Tentamen

10 April 2009

Genieten van de zalige zon
Floor

Actief sinds 20 Jan. 2009
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 16419

Voorgaande reizen:

30 Januari 2009 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: