Eindwerk, pop, pap, stage, tentamens ... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Floor Lenaerts - WaarBenJij.nu Eindwerk, pop, pap, stage, tentamens ... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Floor Lenaerts - WaarBenJij.nu

Eindwerk, pop, pap, stage, tentamens ...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Floor

17 Maart 2009 | Nederland, Zwolle

Al die schooldingen zijn 1 derde van mijn Erasmus. Ik geniet veel van deze drie maanden, ga naar de markt, ga iets drinken, ga sporten, speel spelletjes, ik maak echt veel plezier. Maar natuurlijk is er ook nog dat schoolwerk. Ik vind het helemaal niet erg om daar aan te werken, dat hoort er ten slotte ook bij!!

Gisteren ben ik naar de aquavit geweest, daarna hebben we nog enkele baantjes gezwommen.

Vandaag gaan we winkelen voor eten, voor school werken, poppen en onze presentatie maken die we moeten geven over België...

Zoen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2009

Nooit meer...

23 April 2009

Terug in Zwolle

16 April 2009

Punten!!!

15 April 2009

Tentamen

10 April 2009

Genieten van de zalige zon
Floor

Actief sinds 20 Jan. 2009
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 16421

Voorgaande reizen:

30 Januari 2009 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: