De zon in Zwolle! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Floor Lenaerts - WaarBenJij.nu De zon in Zwolle! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Floor Lenaerts - WaarBenJij.nu

De zon in Zwolle!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Floor

18 Maart 2009 | Nederland, Zwolle

Deze namiddag hebben Leen en ik op ons terras gezeten, voor de eerste keer! De zon scheen zo hard, zalig was het. We hebben zelfs onze zonnebril opgezet en er een Baileys bij gedronken...

Zalig dagje!

  • 21 Maart 2009 - 23:55

    Charlotte :

    Lieve Zwollenaars,

    Volgens mij was 18 maart 2009 in heel Europa een goed dagje!
    Wij hebben hier in Frankrijk ook mogen genieten van de zon.

    Wow, ik zie hier links dat jullie al over 36 dagen terug zijn.. Da's echt niks meer!
    Dus 'k zou zeggen: geniet er maar met volle teugen van!!

    Ne bisou vanuit la France,

    Charlotte xx

  • 24 Maart 2009 - 22:40

    Leen:

    Nu weeral enkele dagen geleden dat de zon lekker scheen.
    Het was heerlijk genieten!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2009

Nooit meer...

23 April 2009

Terug in Zwolle

16 April 2009

Punten!!!

15 April 2009

Tentamen

10 April 2009

Genieten van de zalige zon
Floor

Actief sinds 20 Jan. 2009
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 16431

Voorgaande reizen:

30 Januari 2009 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: